National Geographic губи читатели откако го презеде Rupert Murdoch

Магазинот National Geographic најверојатно ќе изгуби голем број од своите читатели по веста дека телевизискиот магнат Rupert Murdoch ја купи непрофитната компанија за 725 милиони долари.

FOX телевизијата, чиј сопственик е Murdoch купи 73 отсто од акциите на компанијата, која се фокусира на животната средина и постојано апелира за ефектите од климатските промени. По 127 години, National Geographic престана да биде непрофитна организација.

Неодамна, Murdoch на Twitter се опиша како скептик за ефектот од климатските промени, меѓутоа не го одрекува:

Иако FOX и National Geographic соработуваа во последните 18 години, тоа не влијаеше врз политиката на магазинот. Во април 2014 година, Унијата на научници објави студија според која 72 отсто од покривањето на FOX за климатските промени било погрешно во најголем дел од времето.

Веста дека Murdoch го презеде магазинот, предизвика бројни реакции на Twitter, меѓу кои:

Минатата година, Murdoch во интервју изјави:

„Голема работа ако нивото на морето се зголемило за 15 центиметри. Не можеме да го ублажиме тоа, не можеме да го спречиме. Ние само можеме да ја спречиме изградбата на огромни куќи покрај бреговите и да се вратиме малку поназад.“