Јутјуб воведува реклами кои нема да можат да се прескокнат

Од оваа недела, јавноста ќе забележи повеќе реклами на Јутјуб кои не можат да се прескокнат.

Веб-страницата за споделување на видео содржини објави дека ги пренесува рекламите што не се прескокнуваат на сите канали кои веќе можат да ги монетизираат своите видеа.

Прво, Јутјуб ја направи оваа функција достапна за неколку од нив како експериментална опција. Сега, компанијата вели дека ја овозможува оваа опција за сите во Програмата за партнери на Јутјуб, така што креаторите можат да добијат можност да заработат повеќе пари. Огласувачите имаат тенденција да плаќаат повеќе за реклами, кои ќе мора да се видат во целост.

Сепак, рекламите нема да траат колку оние на телевизија.

Според страната за помош на Гугл, максималната должина на видео за реклами што не се прескокнуваат е 15 до 20 секунди.

Кога креаторот ќе добие пристап до функцијата, тој ќе се активира автоматски за сите нивни претходни поставувања. Исто така, ќе им се даде пристап до алатките кои можат да ги следат перформансите на своите реклами кои не се прескокнуваат. Ако забележат пад на гледаноста или приходите, тие секогаш можат да ги деактивираат за сите нивни видеа во поставките.