[Галерија] „Хакираните“ билборди од 80-тите

Група американски уметници, дизајнери и вандали, наречени Truth in Advertising (TIA), правеле големи промени на билбордите низ Санта Круз во 80-тите со цел да ја прикажуваат реалноста зад производите кои се рекламираат.

Целта била да се спречи двојната вистина на рекламните кампањи, со интересни промени во фразите, кои го исмеваат продуктот кој се рекламира, спречуваат да се продаде или ја откриваат вистината зад слоганот.

Пример, една од промените била за Кент цигарите: место „Kent III, Experience It“, го промениле слоганот во „Cancer, Experience It“.

Движењето не било организирано, немало договор помеѓу уметниците, но наскоро станало популарно, па голем број билборди биле изменети од непознати сторители. Еден од нив, сега познатиот Боб Стејтон, решил да ги објави фотографиите од проектот од 80-тите на својата веб страница. Ова се некои од нив.

d9287d55574b143488dd1c7698a5f74b

e26dfe586a4845fbb8ca1c63fcfb3e4f

bbf7960234ec5a26898ab83b89cf3006

fa629576ffeb9b41dad014cc6f6d279c

b2ba4a5d87e8ae20edf7722fdb77e3ed

0ad0948a085b1c9626704db4722ba7f7

482d87a4355f5416c88c2103c859925c

f6b239ee45e2dcc38197538e37abc2a6

b8513bfd36af4a147036bd3683470ffc

032031f27be9ca3ab4fe7028dd55ff5e

2c3b2240ce05b6da5d83a0c0cbcd8f80

d6da15df31a02ed5d9436463da7afb5c

59b592e939c81e9cf0647b5f0ccce47d

c2d931065d351e4fc9908cbfe9d00f02

1fa04d7410fa242b815fc135296ed160

ca4b551a6feb807385b71f320874b73d