ЕУ му даде укор на Твитер за нецелосен извештај за дезинформации

Твитер не успеа да обезбеди целосен извештај до Европската унија (ЕУ) за нејзините напори за борба против дезинформациите на интернет, што наиде на укор во четвртокот од највисоките функционери на блокот од 27 нации, пренесува АП.

Компанијата се потпиша на доброволниот Кодекс на ЕУ против дезинформации минатата година – пред извршниот директор на Тесла, милијардерот Илон Маск, да ја купи платформата за социјалните медиуми.

Сите што се потпишаа кодот, вклучително и онлајн платформите, ад-технолошките компании и граѓанските организации, се согласија да се посветат на мерки насочени кон намалување на дезинформациите. Тие ги поднесоа своите први „основни“ извештаи минатиот месец, со цел да покажат како ги исполнуваат своите ветувања.

Според Европската комисија, извршното тело на ЕУ, имиња како Гугл, ТикТок, Мајкрософт, како и компанијата под чија капа се Фејсбук и Инстаграм, Мета покажале „силна посветеност во известувањето“, давајќи детали за тоа како ги спроведуваат своите ветувања за борба против лажни информации. Твитер, сепак, како што велат „даде малку конкретни информации и нема насочени податоци“.

„Разочарана сум што видов дека извештајот на Твитер заостанува зад другите и очекувам посериозна посветеност на нивните обврски што произлегуваат од Кодексот“, изјави Вера Јоурова, извршна потпретседателка за вредности и транспарентност на Комисијата.

Во својот основен извештај, Твитер потенцираше дека „прави вистински напредок во целиот одбор“ во борбата против дезинформациите. Документот имаше 79 страници, најмалку половина од оние што ги поднесоа Гугл, Мета, Мајкрософт и ТикТок.

Твитер не одговори на барањето за дополнителен коментар. Прес-службата на компанијата за социјални медиуми беше затворена и нејзиниот тим за комуникација беше отпуштен откако Маск ја купи минатата година. Други чија задача беше да ги чуваат штетните информации надвор од платформата, беа отпуштени или дадоа отказ.

Лидерите на ЕУ станаа се загрижени поради лажните информации кои просперираат на онлајн платформите, особено за пандемијата КОВИД-19 и војната во Украина. Минатата година, Кодексот требаше биде врска за зајакнување и поврзување со претстојниот Закон за дигитални услуги, нови правила кои имаат за цел да ги натераат големите технолошки компании да ги исчистат своите платформи или ќе се соочат со големи казни.