„Challenger“ со нов продукт за компании кои сакаат да ги мотивираат вработените

Со „Challenger“, секој поминат зелен километар на велосипед или пак пеш носи поени, кои потоа корисниците ги заменуваат за попусти во локални бизниси. Исто така, со исполнување на зададени предизвици се добиваат и директни награди. Колку повеќе километри поминати пеш или пак на велосипед, толку повеќе Challenger поени кои носат попусти и награди.

Тимот на „Challenger“ лансираше нов продукт за компаниите  кои сакаат да ги мотивираат вработените и воедно да бидат општествено одговорни. Новината претставува брендиран „dashboard“ на кој се рангираат сите вработени според своите изминати зелени километри, а компанијата ги наградува најдобрите.

„Се што треба е вработените на една компанија да ја инсталираат апликацијата Challenger, а ние ќе го направиме dashbord-от. Eдна од трите компании кои ни се приклучија е Symphony Digital Skopje. Пресреќни сме бидејќи Symphony е компанија која е вистински пример за воведување иновативни начини за општествена одговорност, а воедно нудат интересни награди за најактивните вработени во нивната фирма. Заедно со тимот на Symphony ги „предизвикуваме“ нивните вработени да се движат почесто, да ги намалуваат CO2 емисиите во воздухот, а за тоа заедно ги наградуваме. За нас е ова е синергија која носи промени“, велат од „Challenger“.

Дополнително, компаниите имаат единствена можност да добијат свој затворен-брендиран предизвик на апликацијата „Challenger“ на кој ќе се вклучат само вработените од компанијата. Ова е дополнителна функционалност го поттикнува тимскиот дух, а воедно возењето велосипед и пешачењето станува поинтересно, бидејќи сега вработените се натпреваруваат и борат за директна награда. Важно е дека со
воведување на ваков новитет, компаниите директно се вклучени во исполнување на Одржливите Цели за Развој (Sustainable Development Goals), а со тоа се активно препознаени како општествено одговорна компанија пред своите клиенти.

„Challenger“ е македонска апликација која веќе неколку години е активна на македонскиот пазар, но тимот достигна низа успеси и донесе неколку спин-оф продукти како што беа „ChallengerДома“, паричето.мк, и сега е главен партнер на кампањата IT4Charity. Досега оваа апликација е бесплатна и користена од скоро 7.000 корисници, 3 ИТ компании и 56 мали бизниси. Со поминати вкупно 743.692 километри пеш, 59.060 км со велосипед, 540 освоени награди преку предизвици, и 400 преземени купони за попуст од Challenger продавницата.

„Со Challenger@work сакаме да ги поканиме сите општествено одговорни компании да се вклучат во мисијата за здрав живот и оддржливи заедници“, порачуваат од тимот кој е дел од борбата за почист  воздух. Мобилната апликација е бесплатна и достапна за сите корисници на Android и iOS.