Секторот за крв и трансплантации при Националната здравствена служба на Велика Британија ја започна кампањата #MissingType, во која трите букви со кои се означуваат крвните групи исчезнуваат од познати споменици и логоа на брендови. Целта е што повеќе луѓе да се охрабрат да донираат крв.
Многу познати компании, меѓу кои Мајкрософт, Теско и Гугл, како и иконичните светски споменици, како канадскиот знак „Торонто“ и холандскиот „I Amsterdam“, ги извадија буквите А, Б и О за наредната недела, со цел да ја подигнат свесноста за донирањето крв.
Кампањата, која трае од 16 до 21 август, се спроведува во 21 држава и поврзува 25 државни сектори за трансфузиологија од сите страни на светот.
„Без А, Б и О, ќе не нема никаде“, пишува во кампањата. „Помогнете да се пополнат празнините“.
Ова е втора кампањата на британската здравствена служба под името #MissingType, но прв пат е глобална. И покрај интернационалното учество, поголем дел од учесниците се британски корпорации и организации.
We’re supporting #MissingType – show your support: https://t.co/DjI8De5ZUQhttps://t.co/DIdHywdfNn
— Xb_x UK (@xboxuk) August 16, 2016
We’re supp_rting #MissingType c_mp_ign. Sh_w y_ur supp_rthttps://t.co/QrvoV4Nb3T pic.twitter.com/KA0FABHaXM
— Microsoft UK (@MicrosoftUK) August 16, 2016
We’ve dropped the O from Tesco to raise awareness for @GiveBloodNHS. #MissingType. See more https://t.co/qIC5JxJjsahttps://t.co/tHKcIQUfYJ
— Tesco (@Tesco) August 16, 2016
もし世の中から「A」「B」「O」が消えてしまったらGoogleロゴはこんな姿に…。献血でA,B,Oを守りましょう。詳細は日本赤十字社のページ https://t.co/N41Qw2FXQj をご覧ください。 #MISSINGTYPE pic.twitter.com/N2cYN6GCpw
— Google Japan (@googlejapan) August 16, 2016
I msterdm! We’re missing some crucial letters here….#missingtype pic.twitter.com/WWolpZgCAA
— I amsterdam (@Iamsterdam) August 16, 2016
O’s missing for a reason – #MissingType @globalnewsto pic.twitter.com/atkvfpw32O
— David Piedra Cobas (@DPiedraGlobal) August 16, 2016