Американското издание на „Тајм“ за прв пат го смени своето лого со порака до граѓаните да гласаат

За прв пат во својата речиси 100-годишна историја, списанието „Тајм“ го смени името на насловната страница во „Гласај“.

На само неколку недели до претседателските избори во САД на 3 ноември, новиот наслов на списанието доаѓа во време кога познати личности, издавачи и платформи ги повикуваат луѓето да се регистрираат и да излезат да гласаат.

За илустрацијата на насловната страница, списанието се здружи со уличниот уметник Шепард Фери.

Новата насловна страница на „Тајм“ содржи лице кое носи бандана, украсена со гласачка кутија, што емитува порака за гласање, дури и во овие периоди на пандемија на коронавирус.

Фери работеше на уште две насловни страници на „Тајм“: портрет на Обама како личност на годината во 2008 година и на демонстрант од „Окупирај го Волстрит“ во 2011 година.

„За да го одбележиме овој историски момент, веројатно како последователна одлука како што некој од нас некогаш донел на гласачката кутија, за прв пат во нашата скоро 100-годишна историја го заменивме нашето лого на насловната страница на нашето американско издание со императив сите да го искористиме правото на глас “, напиша главниот уредник и извршен директор на „Тајм“, Едвард Фелсентал, во придружната објава.

Изданието вклучува посебен извештај за последните денови на кампањата во 2020 година и водич за тоа како да се гласа безбедно.