Мета избриша 10 милиони Фејсбук профили во обид за борба против креирање на спам и лажни профили

Од Мета соопштија дека отстраниле околу 10 милиони профили за лажно претставување како големи производители на содржини во текот на првата половина од 2025 година, како дел од напорите на компанијата за борба против „спам-содржина“, пренесува Си-Ен-Би-Си.

Отпорните мерки се дел од пошироките напори на Мета да го направи фидот на Фејсбук порелевантен и автентичен со преземање мерки против и отстранување на сметки кои се вклучуваат во „спам“ однесување, како што е содржината креирана со алатки за вештачка интелигенција.

Како дел од таа иницијатива, Мета, исто така, воведува построги мерки за промовирање на оригинални објави од креатори, соопшти компанијата во блог објава.

Фејсбук, исто така, презеде мерки против приближно 500.000 сметки за кои идентификуваше дека се вклучени во неавтентично однесување и спам. Овие мерки вклучуваа деградирање на коментарите и намалување на дистрибуцијата на содржината, што има за цел да им го отежни на овие сметки монетизацијата на своите објави.

Мета рече дека неоригинална содржина е кога сликите или видеата се користат повторно без да се наведе оригиналниот креатор. Мета рече дека сега има технологија што ќе детектира дупликати видеа и ќе ја намали дистрибуцијата на таа содржина.

Акцијата против спам и неавтентична содржина доаѓа во време кога Мета ги зголемува своите инвестиции во вештачката интелигенција, а извршниот директор Марк Закерберг во понеделник објави планови за трошење „стотици милијарди долари“ на инфраструктура за пресметување на вештачка интелигенција за да го стави првиот суперкластер на компанијата онлајн следната година.

Оваа обврска доаѓа во време кога вештачката интелигенција го олеснува масовното производство на содржини на платформите на социјалните медиуми. Други платформи, исто така, преземаат мерки за борба против зголемувањето на спам, содржина со низок квалитет на социјалните медиуми, позната и како „недостаток на вештачката интелигенција“.

Јутјуб објави промена во политиката овој месец што спречува содржината што е масовно произведена или повторувачка да биде подобна за доделување приходи.

Оваа објава предизвика конфузија на социјалните медиуми, при што многу корисници веруваа дека ова е пресврт во ставот на Јутјуб за содржината со вештачка интелигенција. Сепак, Јутјуб разјасни дека промената на политиката има за цел да ги ограничи неоригиналните, спам и повторувачките видеа.

„Ги поздравуваме креаторите што користат алатки за вештачка интелигенција за да го подобрат своето раскажување приказни, а каналите што користат вештачка интелигенција во нивната содржина остануваат подобни за монетизација“, рече портпарол на Јутјуб во блог пост за да ја разјасни новата политика.

Мета.мк